Dag 1

1 april 2019 - Lyon, Frankrijk

Op de eerste dag van de onze reis naar de Cote d'Azur gingen we vanaf de Geusselt in Maastricht vetrokken we met de touringbus naar frankrijk toe.

Onze eerste reis was naar Lyon toe de reis duurde ongeveer 9 uur van de Geusselt naar Lyon toe. We maakte tussendoor de reis maakten we stops bij tankstation voor pauzes die tussen het kwartier en half uur pauze waren. Na mate de reis van 9 uur kwamen we aan in Lyon.

Maar voordat we naar het hotel gingen, gingen we eerst naar Lyon de stad zelf om daar ff rond te gaan wandelen en eten op eigen gelegenheid.

Ons groepje was een beetje opgesplitst na niet zo lang lopen want sommige mensen wouden burgers en de andere wouden eerder pizza.

Ik was in het groepje met de mensen die pizza wouden dus we zijn verder gaan lopen om iets te vinden maar ook om gewoon de stad zelf te bezoeken.

We waren alles aan het doorlopen we liepen langs velen dingen maar hebben niks gepakt elke keer. We hebben in het eind dat we de tijd hadden hebben we helemaal niks gegeten omdat, niemand iets wou gaan pakken meer.

Nadat de tijd over was voor te eten van Lyon zijn we terug de bus in gestapt onderweg naar het hotel toe. Het IBIS hotel.

Ik heb de koffers moeten uitpakken van iedereen samen met twee andere mensen.

In het hotel zelf heb ik zelf nog wat gedronken (Geen alcohol) een wat gebiljart.

We zijn daarna naar bed gegaan maar konden niet slapen dus we waren nog lang wakker ik heb toen die dag maar iets van 1 tot 2 uur geslapen