Dag 4

1 april 2019 - Antibes, Frankrijk

Zoals gewoonlijk hebben we weer een gezamelijk ontbijt gehad maar dit keer om half 9 geen idee waarom maar het zei zo.

We zijn toen met de bus vetrokken naar Antibes en we zijn toen gaan lopen.

We hebben toen de Jachthaven bezocht, het fort met het museum van Picasso en overdekte markt.

We hebben toen als het goed  is ook effen kunnen lunchen daar ik heb daar met een vriend langs alles gelopen en een beetje te verkennen voor iets te eten en toen zijn we gewoon ergens gaan zitten te wachten dat het tijd was.

Toen we weer naar de bus gingen was het op naar Cannes.

We kregen daar bijna gelijk vrije tijd en we zijn gewoon naar de Mac Donalds gegaan en toen  gewoon de stad door gaan lopen we hebben de hele tijd de stad doorgelopen maar niks gekocht. We zijn toen ook nog naar het trein station gegaan in Cannes waar mijn vriend een foto heeft gemaakt van de trein.

Toen moesten we verzamelen bij de mac en we zijn toen gegaan om Hotels te gaan bezoeken wat niet echt leerzaam was we hebben gewoon ff bezocht en niets veel anders. Ik ben daarna gewoon naar het park toegelopen en ben ergens gaan zitten en gaan wachten voor mijn vriend.

We zijn toen langs de kust gelopen en toen weer teruggelopen naar het verzamelpunt omdat, het al bijna tijd was. We zijn ook wel eerst nog wat winkels binnen gegaan en zelfs nog de leraar tegengekomen. Toen zijn we gewoon terug gelopen naar verzamelplek en vanaf daar dan naar de bus toe terug naar Nice.

Veel hebben we niet gedaan meer in Nice we hebben toen wel gekookt wat echt lekker was en we zaten met 12 mensen op een kamer wat heel gezellig was. We hebben toen ook nog TV gekeken (vraag niet waarom). we beleven toen nog lang op en zijn toen gaan slapen.