Dag 6

1 april 2019 - Avignon, Frankrijk

In de laatste dag in Nice zijn we gaan eten en daarna gingen we uitchecken.

Sinds ik de koffers niet hoefde te doen kon ik gelijk in de bus met mijn spullen.

In de laatste dag gingen we naar Avignon toe.

We zijn in Avignon hebben we de halve brug gezien en we zijn toen naar het pausenpaleis gelopen en dat was ook ons verzamelpunt.

Ik zelf ben niet in het pausenpaleis gegaan. Ik ben met vrienden naar de stad gegaan sommige bleven hangen bij het terras en wij gingen de stad in kijken wat er nog allemaal te zien viel. In het eind was er niet veel te zien en we hebben niks gekocht.

We zijn toen met de andere mensen zijn we gaan zitten bij het terras en hebben we wat gedronken totdat we moesten gaan.

Voordat we echt gingen hebben nog wat ijs gekregen van de begeleiders (top).

Daarna zijn we de bus weer ingegaan en zijn we naar Lyon vertrokken.

Toen we aankwamen hebben we wat gegeten daar wat best wel lekker was.

Toen we onze koffers konden pakken heb ik dat gedaan en heb alles in de kamer gezet en ben gaan biljarten.

Daarna ben ik gewoon gaan slapen hebben we nog een paar mensen op de kamer die in een uit gingen en toen zijn we gewoon gaan slapen.