Dag 3

1 april 2019 - Èze, Frankrijk

we konden in Nice zelf wel wat meer slapen want we hadden pas om 9 uur ontbijt dus dat was 8 uur opstaan alles klaar te maken.

We zijn toen met de bus naar Éze gegaan en naar de botanische tuin wat eigenlijk het punt was van de trip naar Éze. We zijn in de botanische tuin geweest en ik heb met een vriend dan alles bezocht van de botanische tuin ook zijn we helemaal naar boven gegaan.

We zijn de tuin uitgegaan en ik heb nog iets gedronken voordat ik met mijn vriend terug naar de bus ging.

We zijn dus toen de bus weer ingestapt en naar Monaco gegaan. We zijn toen vanaf onze parkeerplaats in Monaco zijn we naar de Oceanografie geweest.

Daarna zijn we op onze eigen gelegenheid gingen we lunchen en toen weer verzamelen bij de Oceanografie.

We zijn toen eerst de Oceanografie binnen geweest waar allemaal bijzondere vissen waren. Ik wou ook de schildpadden zien maar ik had ze jammer genoeg in het einde niet gevonden. Ik had het toen wel gehad met het museum (niet veel geduld ermee) en we zijn naar buiten gegaan en we hebben gezeten totdat we moesten gaan verzamelen.

We zijn toen een stadswandeling gemaakt nadat we ons verzamelt hadden en we kregen zelfs ook nog een ijsje van de begeleiders wat heel aardig van hun was.

aan het einde van alles zijn we naar de bus gegaan en we zijn toen weer terug naar Nice gegaan waar we vrije avond kregen. Als ik het me goed herinner zijn we toen naar Supermarkt gaan zoeken die nog open was omdat de Carrefour de supermarkt bij onze Appartement gesloten was.

Ik en een vriend van mij hadden er niet zo veel zin meer in en we zijn naar onze kamers gegaan en we zijn gewoon wat filmpjes zitten te kijken en nog wat mensen ontvangen bij ons op de kamer.

Daarna zijn we gewoon gaan slapen voor morgen weer een nieuwe dag te beginnen.