Dag 2

1 april 2019 - Nice, Frankrijk

In Lyon hadden we eerst een gezamelijk ontbijt om 7 UUR. Wat voor ons allemaal (behalve de leraren) vermoeiend was want we waren allemaal heel moe van de reis en we hadden niks geslapen.

Ik moest dan na het ontbijt weer alle koffers inladen in de bus en toen was het vertrekken naar Nice toe.

De reis naar Nice van Lyon duurde ongeveer 7 uur ironisch want het ontbijt begon om 7 uur.

we kwamen dan ongeveer om 3 uur aan bij ons Appartementen complex HiPark hotel.

Sommige mensen hebben toen de koffers uitgehaald en we hebben eerst nog ff alles naar gezet van spullen.

We gingen van het hotel af (koffers niks geplaatst alles lag nog in de bus gingen van naar Place Garibaldi. Toen we daar kwamen gingen in de begeleider groepen uit elkaar en gingen we oud Nice bezoeken wat wij hebben toen de tour de France einde gezien in Nice van wie gewonnen had.

We zijn daarna langs de kust gaan lopen en ff op de kiezel stranden gaan lopen. Daar hebben we skaters gezien die trucjes aan het doen waren daar hebben toen effen blijven staan om het te bekijken. We zijn toen verder gaan lopen en hebben de Italiaanse kant bezocht hebben een paar restaurants gezien en we zijn weer terug naar de Place Garibaldi gegaan.

We zijn weer bij elkaar gegaan en zijn met een groepje naar een restaurant gegaan waar we wat pizza hebben gegeten.

Het enige was we kregen onze pizza 45 tot bijna een uur later.

We zijn daarna de meeste op zijn minst zijn toen heen gegaan naar het appartementen complex terug gegaan.

Voor de rest hebben we alles nog opgezet hebben we nog met mensen van ons groepje bij onze kamer en toen zijn we gaan slapen. (niet met de mensen van ons groepje daarbij dan alleen van ons appartement)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl